Veelgestelde vragen
Bestellen
Ja, je kunt je orderstatus hier bekijken door je klant- ordernummer in te vullen, zoals vermeld op je orderbevestiging.
Ja, zeker! Dit is alleen mogelijk in Huissen. Vink daarvoor bij het bestellen via onze website als bezorgmethode ‘Afhalen in onze winkel in Huissen’ aan.
Als wij de bestelling binnen hebben gekregen, ontvang je daar een mailtje over. Vervolgens wordt er contact opgenomen voor een bezorgafspraak of over wanneer je jouw bestelling kunt ophalen. Let op, deze mail kan in je spambox/ongewenste mail terechtkomen!
Betalen
In onze winkels is contant of per pin betalen mogelijk.
Heb je producten online besteld?
- Als je hebt aangegeven dat je jouw bestelling komt afhalen, dan betaal je op de desbetreffende afdeling contant of per pin.
- Betaal je jouw bestelling direct online via onze website? Dan is het mogelijk om met iDEAL, Paypal, Creditcard, Maestro, VISA, Mastercard, Bankcontact of middels een overboeking te betalen.
Kom je uit België? Dan is overboeking of Bankcontact mogelijk.
Levering / ophalen
Ja, zeker! Dit is alleen mogelijk in Huissen. Vink daarvoor bij het bestellen via onze website als bezorgmethode ‘Afhalen in onze winkel in Huissen’ aan.
Het tarief van bezorging via PostNL is afhankelijk van de afmetingen en het gewicht van het pakket en de waarde van de bestelling.
Daarnaast maken wij gebruik van full service levering. Dit betekent dat jouw meubels worden bezorgd, gemonteerd en dat het verpakkingsmateriaal wordt afgevoerd voor €99,-. Let wel op: er geldt een etagetoeslag.
Bij de formules Pronto Wonen, Profijt Meubel en Trendhopper is het ook mogelijk om voor €69,95 voor drempelbezorging te kiezen. Dit houdt in dat jouw bestelling tot over de eerste drempel op de begane grond wordt geleverd, exclusief montage. Zorg er dus voor dat je genoeg hulp hebt om jouw meubels op de gewenste plek te krijgen en te monteren.
Kijk onder ‘bezorgen‘ welke bezorgkosten op jouw bestelling van toepassing zijn.
Wij maken gebruik van full service levering. Dit betekent dat jouw meubels worden bezorgd, gemonteerd en dat het verpakkingsmateriaal wordt afgevoerd voor €99,-.
Bij de formules Pronto Wonen, Profijt Meubel en Trendhopper is het ook mogelijk om voor €69,95 voor drempelbezorging te kiezen. Dit houdt in dat jouw bestelling tot over de eerste drempel op de begane grond wordt geleverd, exclusief montage. Zorg er dus voor dat je genoeg hulp hebt om jouw meubels op de gewenste plek te krijgen en te monteren.
Showroommodellen dien je zelf te (de)monteren.
Dan wordt de levering van de volledige bestelling op basis van de langste levertijd bepaald.
Zeker! Het is mogelijk om bij de online bestelling een ander bezorgadres dan het factuuradres op te geven.
In eerste instantie is het enkel mogelijk om voor Nederland en België te bestellen op de website. Wij zijn bereid om te kijken wat we voor jou kunnen betekenen wanneer jij je bestelling ergens anders geleverd wil hebben. Dit kan op aanvraag, neem contact op.
Garantie
Ja, Jansen Totaal Wonen is een CBW-erkende woonwinkel. Showroommodellen hebben een afwijkende garantie. Lees alles over garantie op onze service & garantie pagina.
Ja, wij zijn CBW-erkend! De CWB-garantie houdt o.a. in dat:
- je een extra goede garantie ontvangt van tenminste twee jaar
- je een nette aanbetalingsregeling mag verwachten
- er altijd onpartijdige klachtafhandeling beschikbaar is
Kijk voor meer informatie in de uitgebreide CBW-voorwaarden.
Met de CWB-garantie ontvang je een extra goede garantie van tenminste twee jaar. Kijk voor meer informatie in de uitgebreide CBW-voorwaarden.
Met de ‘All in House Service’ kies je voor 5 of 7 jaar extra service en garantie op zitmeubelen. Zo heb je gegarandeerd 5 of 7 jaar plezier van de nieuwe aankoop. Dit biedt service op gebieden die niet onder de geldende fabrieksgaranties vallen.
Dat is vervelend! Mail een duidelijke omschrijving van de beschadiging met foto’s van de beschadigingen onder vermelding van je ordernummer naar service@jansentotaalwonen.nl. Dan nemen wij nemen zo spoedig mogelijk contact met jou op.
Voor showroommodellen geldt een andere garantieregeling. Vraag naar de regelingen bij de desbetreffende verkoper. Let op: op showroommodellen geven wij geen garantie op uiterlijkheden.
Retourneren
Jammer dat het product niet volledig naar wens is! Om een bestelling te retourneren, moet het product aan deze voorwaarden voldoen.
De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Wanneer het product aan alle voorwaarden voldoet en gecontroleerd is, krijg je het volledige aankoopbedrag retour. Dit gebeurt binnen veertien dagen.
De meeste producten mag je retourneren, zie de voorwaarden. Uit hygiënisch oogpunt kunnen kussens en dekbedden helaas niet retour worden gezonden tenzij het verzegeld is of de verpakking van het artikel zichtbaar ongeopend is.
Ja, het retourneren van producten in onze winkels is mogelijk. Producten mogen enkel geretourneerd worden wanneer het product niet gebruikt en onbeschadigd is. De voorwaarden die gehanteerd worden voor retourneren in de winkel zijn te vinden op de CBW-erkend website.
Overige vragen
Is er iets niet naar wens, dan staat onze serviceafdeling voor jou klaar! Neem contact op met het betreffende filiaal via telefoon of e-mail. Vergeet in de mail niet het ordernummer te vermelden.
Wonen & slapen | 026-3269900 | service@jansentotaalwonen.nl
Keukens | 026-3269900 | montage@jansentotaalwonen.nl
Je kunt ook het contactformulier hieronder invullen.
Natuurlijk, wij staan voor je klaar met persoonlijk advies over jouw nieuwe meubels, keuken & bed.
Zeker weten dat één van onze specialisten tijd heeft voor jou? Maak dan nu alvast een afspraak!
Heb je een andere vraag?
Stel deze hier gerust, we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
Jansen Totaal Wonen Huissen
Adres: Karstraat 95, 6851 DG Huissen
Tel: 026-3269900
Whatsapp: 026-3269900
Ma | 13.00 – 17.30 |
Di-za | 10.00 – 17.30 |
Zo | 12.00 – 17.30 |
Jansen Totaal Wonen Duiven
Adres: Cartograaf 16, 6921 EZ Duiven
Tel: 088-0216520
Whatsapp: 026-3269900
Ma-za | 10.00 – 17.30 |
Zo | 12.00 – 17.30 |
Contact
E-mail: info@jansentotaalwonen.nl
Tel: +31 (0)26-3269900
KvK: 09046110
BTW: NL005137044B01
Ons magazijn in Huissen is op zaterdag tot 17:00 uur geopend en op zondag gesloten. Kijk voor de afwijkende openingstijden en voor de openingstijden van de verschillende filialen op de winkelpagina.